Klacht: het om 09.45 uur pas bevoorraden van het assortiment met pallets die in alle ganpaden in de weg staan , chagrijnige ongeiteresseerd personeel

op 15 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik kom om 09.45 aan bij Lidl Teldersweg te Rotterdam, met mijn boodschappenkar, kan amper doorlopen vanwege de gangpaden die gestagneerd zijn door pallets, het personeel is gezamenlijk aan het bevoorraden en laat gewoon glazen deurtjes van de vitrine waarin vleeskip ligt openstaan waardoor ik al slalommend in botsing kom met de deurtjes.
De chef is ook bezig en kijkt of hij z’n laatste oortje versnoept heeft, ook de rest van het personeel is opvallend chagrijnig en klant-onvriendelijk
De enige uitzondering is een jonge Surinaamse vrouw, die er vandaag helaas niet is, het andere personeel kan aan haar nog een voorbeeld nemen.
Al lopend langs de schappen valt het me op dat verschillende vakken leeg zijn en dat om 09.45 uur.
Achter de kassa zit een ongeinteresseerde gapende cassiere die de avond tevoren duidelijk te laat naar bed is gegaan. , de klant aankijken en vriendelijk daarbij lachen is er niet bij.
Dag en fijne dag is nauwelijks verstaanbaar zo zacht praat ze.
Ook is het opvallend en dan heb ik het niet over de ochtend van 15 april hoe cassieres aan verschillende kassa’s met elkaar communiceren over de hoofden van de klant heen,
Vanwege een aantal handoperaties was het nog een prettige bijkomstigheid dat ik mijn zware sixpack grote flessen water in de kar mocht laten staan, en aan de kassa nr 2 te zeggen en het aantal flessen mij werd verstaan te geven ze op de band te plaatsen waardoor ik inplaats van 2 keer 4 x onnodig het zware pak moet optillen, hierdoor loop ik al de hele dag met pijnlijke klachten aan m’n handen.

het personeel waarover ik al eerder mijn ongenoegen heb geuit ontslaan de lege plekken kunnen worden opgevuld door aardige respectvolle klantvriendelijke andere medewerk(st)ers in spé

Zware sixpacks kunnen in de kar blijven staan en bij het afrekenen gecontroleerd worden door de cassiere.zodat ouderen niet te veel belast worden.

Zoals de Lidl Teldersweg nu haar consumenten behandelt is echt een schande en een smet op haar goede naam.

Verder zou het personeel eens een kijkje moeten nemen bij Dirck vd Broeck o.a. op de Bergweg waar het personeel kosten nog moeite bespaart om de klant te helpen op een vriendelijke altijd respectvolle manier.. ook is de bevoorrading daar altijd top. Voortaan (dat deed ik toch al een poos) zal ik daar mijn boodschappen gaan halen al betekent dat dat ik 20 minuten moet fietsen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 april 2019 om 16:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lydiavanwinsen@hotmail.nl