Klacht: Aanbieding was niet krijgen

op 12 juni 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn vrouw was 11-6-2019 rond het middag uur naar de Lidl in Almere Buiten gegaan om de dagaanbieding van Koffie te halen de koffie koste per zal 4,19 per kilo maar de filiaalhouder zei dat niets ontvangen had en er de hele morgen mee bezig was geweest maar er wss hem verteld dat ie ook niets hoefde te verwachten , het enige wat hij mijn vrouw kon toezeggen was zijn excuus een tegoed bon kent Lidl niet zei hij dit is natuurlijk belachelijk , s middags zijn we samen naar de Lidl gegaan op het van Eesterenplein daar zit ook nog een Lidl daar stonden al vier mensen te klagen dat er geen koffie was vwn de dag aanbieding de bedrijfsleider had een half palletje gehad veel te weinig gaf hij toe maar kon ook geen tegoedbon geven wat hij erg jammer vond en rade ons ook aan om te klagen bij het hoofdkantoor wij vinden het dan ook absurd je hoort gewoon als je niet kan leveren wat je wel belooft je klanten geen tegoed bon kan geven

ik zou tevreden zijn als wij achteraf nog 8 zakken Crema voor de dagaanbieding prijs kunnen ophalen wij zijn speciaal op de actie afgekomen en er is gewoon niets! dat kan niet vinden wij

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juni 2019 om 10:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jaromia