Klacht: Licentie code nog niet ontvangen

Fh 2009 op 14 september 2021 over Studers in de categorie Boeken

Heb een klacht via jullie site ingediend omdat ik nog steeds geen licentie code heb ontvangen van Studers. Ik krijg een reactie op de eerder ingediende klacht dat ik in moet loggen bij Studers en dat ik dan mijn licentie code zie. Nou mooi niet…. Er staat u heeft geen licenties om te activeren.! Dus wat nu…. niks opgelost. Staat bij neem contact op. Maar hoe doe ik dat. Krijg alleen mensen van de klantenservice aan de lijn en die kunnen mij niet doorverbinden.

Licentie code of onmiddellijk geld terug. Dit duurt veel te lang. Loop reeds 4 weken achter op school. Ik heb nu een oplossing nodig.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 15 september 2021 om 10:17 geantwoord

Beste FH 2009,

Wij vinden het meer dan vervelend om te horen dat het op deze manier nog niet lukt!

Inmiddels hebben wij dit uitgezet bij onze afdeling digital operations. Hun gaan dit voor jou uitzoeken en nemen dan contact met je op.

Sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Fh 2009

Heeft op 17 september 2021 om 15:17 geantwoord

Nog steeds geen oplossing gekregen. Dag Studers voor de slechte service. Ik stuur alles retour . Voor jullie een dikke 1. Ga nu Alles retour sturen. NOOIT WEER STUDERS

Alle klachten die gemeld zijn door Fh 2009