Klacht: LG Hi-Fi Plus

op 04 september 2016 over LG in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoekende naar een nieuwe telefoon, kwam ik uit op de LG G5, de beweegreden was daar, omdat ik er een box bij zou krijgen, met een aanbetaling van €50 (normaal 149.99).
De LG Hi-Fi Plus na een paar weken in huis gekregen, nu ben ik enorm teleurgesteld over het product, wat totaal niet aan mijn verwachting voldoet. Naar mijn mening is dit apparaat totaal niet wat er aangeboden zou worden. Wat een blamage. Enorm teleurgesteld in de marketing van dit apparaat en de uiteindelijke uitvoering hiervan.
Heb het idee dat ik gewoon opgelicht ben door LG, door mij 50 euro te laten betalen voor een apparaat waar de algemene gebruiker totaal geen profijt van heeft.

Nu vraag ik me af wat ik hiermee kan doen.

Met vriendelijke groet,

Ruben de Boer

Gewenste Oplossing:

Een compensatie van LG, LG Electronics is een professioneel genoeg bedrijf om hier een nette compensatie voor te verrichten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rubennn__
x