Klacht: Lezersaanbieding???

op 15 juni 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Een aantal weken geleden zat er een bijlage bij het AD wat ging over lezersaanbiedingen. Bij aanbiedingen denk ik aan kortingen. Ik boek een uitje met mijn gezin naar het zuidezeemuseum (ik lees 20% korting). Voor verdere info over het museum ga ik daarna naar hun eigen site en tot mijn verbazing zie ik dat als ik via hun boek dat ik voordeliger uit ben. Ik ben hier toch wel enigszins over teleurgesteld en ga er van uit dat op het moment dat u er een speciale bijlage van maakt met als kop lezersaanbiedingen dat dit ook interessant zal zijn. Ik vind dit uiterst misleidend.

Ik ben tevreden als u uw bijlage maakt maar dan wel met de juiste info. Desnoods een verwijzing naar eigen site ter info en niet mooier maken dan het daadwerkelijk is.

Daarnaast ben ik nu via AD €43.10 kwijt en had ik dat besteld via het museum dan was ik €38.00 kwijt. Dat verschil zou gecompenseerd mogen worden, wat mij betreft.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieveliek