Klacht: Lezen van de telegraaf

op 17 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds de nieuwe release of het nieuwe format / lay out kan ik de telegraaf niet meer lezen. op de voorpagina staat een artikel wat ik wil lezen, als ik daar vervolgens op klik komt er geen artikel in beeld alleen een draaiende cirkel. Vooral bij telesport doet dit zich voor.

Als ik de artikel kan lezen als deze worden aangeklikt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:44 geantwoord

Geachte heer Van der Pijl,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart bij het lezen van de artikelen op www.telegraaf.nl.

Onze excuses voor het ongemak.

Momenteel wordt er nog gewerkt aan de website, waardoor deze helaas nog niet optimaal werkt en u dergelijke problemen kunt ervaren.

Wij adviseren u om de pagina te vernieuwen wanneer het door u genoemde probleem zich weer voordoet. U zou dan het artikel weer te zien moeten krijgen. Ook raden wij aan om de website te openen op Google Chrome, aangezien de functionaliteit van onze website op deze internetbrowser het beste is.

Wij danken u hartelijk voor het delen van uw ervaring. Dit stelt ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren,

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door pijlio@hotmail.com