Klacht: Onterechte verlenging en valse mails

mourikj op 24 juni 2012 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onterecht een verlening van een jaar aan mijn broek gekregen en dus is het geld ook maar even van mijn rekening afgeschreven. Verlenging….prima, maar dan wel per maand en niet per jaar. Ik verwacht dus ook dat mijn geld teruggestort wordt.
Daarnaast worden er mails gestuurd en foto’s vrijgegeven namens leden, die daar zelf helemaal niets van weten. Vals gebruik van accounts dus.
Dus LEXAMORE DOET NIET WAT ZE ZEGGEN. En daarnaast doen ze dingen die ze niet mogen doen.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van mijn geld.

Ik heb al eerder melding bij Lexamore gedaan en die komen met allemaal onzin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door lexamore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat lexamore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van lexamore.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Klopt dus niets van, want ik heb gelijk met de verlenging al gereclameerd en daar is verder niets mee gedaan. Bovendien worden er foto's "vrijgegeven" van leden, die al langere tijd lid zijn met de medeling....."xxxxx heeft haar foto met u gedeeld". Ik heb de dame in kwestie een mail gestuurd en zij zegt nergens van te weten en dat ik die dag al de tweede was. Klacht blijft dus staan en ik wens een nette oplossing!!!!!!

lexamore.nl

Heeft op 26 juni 2012 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mourikj,

ik begrijp uit uw bericht dat u het niet eens bent met een automatische verlenging van een jaar en u deze graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en geconstateerd dat de automatische verlenging van 1 jaar per 25-03-2012 heeft plaatsgevonden. U bent bij betaling van het VIP Membership akkoord gegaan met een automatische verlenging. U heeft inmiddels al 3 maanden gebruik gemaakt van dit membership en contacteert ons er nu pas over. Ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Verder blijkt uit uw gegevens dat u inmiddels zelf per 28-03-2012 de automatische verlenging heeft geannuleerd. Er zal dan ook geen geld meer van uw rekening worden geïncasseerd.

Tevens geeft u aan dat er ongevraagd foto´s en berichten worden verstuurd namens members. Lexamore stuurt een aantal berichten, zoals "Is net lid geworden" automatisch naar members die met u matchen. Deze berichten dienen ter kennismaking, zodat u uw matches niet zult mislopen. Uit uw gegevens blijkt dat u momenteel uw foto zichtbaar toont aan iedereen op de Lexamore website die over een VIP Membership beschikt. Dit betekent dat uw foto ook automatisch wordt doorgestuurd met deze mailings. U kunt de zichtbaarheid van uw foto zelf instellen door op uw foto te klikken wanneer u zich op de "Homepagina" bevindt. Een nieuw scherm zal zich openen en hier kunt u vervolgens instellen of uw foto´s "Openbaar" of "privé" zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met het Customer Care Team via de "Help" link op de Lexamore website.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexamore Team

Alle klachten die gemeld zijn door