Klacht: graag mijn geld terug

weet ik nog niet eens kan je nagaan op 27 april 2012 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde graag laten weten dat ik nooit bij jullie hebb gezete en wilde graag bij deze mijn geld terug er is weer 24.95 van mijn rekening afgehaald het rekening nummer is 9461235 en dat eis ik terug van al die maanden want berijken kunne we jullie niet per telefoon maar nu weet ik waarom betalen anders komen jullie netjes in radar terecht want dit pik ikniet mevrouw roes mijn foon nummer is 0652598862en snel want ik laat me geld niet meer in pikken zijn jullie bedonder rot gauw op

Gewenste Oplossing:

mijn oplossing is mijn geld terug storten en nooit meer eraf halen dat is wat ik wil heb nooit toestemming gegeven en nu weer gewoon doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door lexamore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat lexamore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

lexamore.nl

Heeft op 27 april 2012 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijks een bedrag van 24,95 Euro van uw rekening wordt geïncasseerd, zonder uw toestemming, en u wilt dit dan ook graag met terugwerkende kracht gerestitueerd zien.

Wij doen ons uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze members. Het spijt mij dan ook te horen dat u hier anders over denkt.

Ik heb uw profiel met de gebruikersnaam "pompoentje" bekeken, en ik kan u mededelen dat uw huidige membership verlengd is op 23-04-2012 met een bedrag van 24,95 Euro.
Op het moment van aankoop, 24-09-2011, werd aangeven dat uw membership elke maand automatisch verlengd zal worden met een bedrag van 24,95 Euro, tenzij u aangeeft dat u geen verlenging wenst. Dit doet u door op de vraag "Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies je dus voor een automatische verlenging van je membership?" het antwoord "Nee" aan te vinken. Vinkt u deze niet aan, dan betekent dit automatisch dat u akkoord gaat met de automatische verlenging.

De automatische verlenging kunt u op elk gewenst moment onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw abonnement op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.

Graag wil ik u er van op de hoogte brengen dat u de algemene voorwaarden omtrent de automatische verlenging kunt terugvinden in Artikel 4.2 op de website. Deze kunt u lezen voordat u zich inschrijft, gedurende de inschrijving en ook wanneer u eenmaal ingeschreven bent.

Uit uw gegevens blijkt dat u akkoord bent gegaan met de automatische verlenging en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd. Ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel de volgende automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat uw membership per 24-05-2012 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd. Tevens heb ik uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres, zodat u nog gebruik kunt maken van de betaalde diensten of uw profiel van de website kunt verwijderen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door