Geboden Oplossing:
Beste,
ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijks een bedrag van 24,95 Euro van uw rekening wordt geïncasseerd, zonder uw toestemming, en u wilt dit dan ook graag met terugwerkende kracht gerestitueerd zien.
Wij doen ons uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze members. Het spijt mij dan ook te horen dat u hier anders over denkt.
Ik heb uw profiel met de gebruikersnaam "pompoentje" bekeken, en ik kan u mededelen dat uw huidige membership verlengd is op 23-04-2012 met een bedrag van 24,95 Euro.
Op het moment van aankoop, 24-09-2011, werd aangeven dat uw membership elke maand automatisch verlengd zal worden met een bedrag van 24,95 Euro, tenzij u aangeeft dat u geen verlenging wenst. Dit doet u door op de vraag "Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies je dus voor een automatische verlenging van je membership?" het antwoord "Nee" aan te vinken. Vinkt u deze niet aan, dan betekent dit automatisch dat u akkoord gaat met de automatische verlenging.
De automatische verlenging kunt u op elk gewenst moment onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw abonnement op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.
Graag wil ik u er van op de hoogte brengen dat u de algemene voorwaarden omtrent de automatische verlenging kunt terugvinden in Artikel 4.2 op de website. Deze kunt u lezen voordat u zich inschrijft, gedurende de inschrijving en ook wanneer u eenmaal ingeschreven bent.
Uit uw gegevens blijkt dat u akkoord bent gegaan met de automatische verlenging en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd. Ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel de volgende automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat uw membership per 24-05-2012 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd. Tevens heb ik uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres, zodat u nog gebruik kunt maken van de betaalde diensten of uw profiel van de website kunt verwijderen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team