Mijn Klacht:
Mijn man is 7 mrt jl overleden , hij had een hersentumor , zodat zijn gedrag erg veranderde en hij zich heeft ingeschreven bij Lexamore , voordien heeft hij nooit zoiets gedaan , daar was totaal geen behoefte aan . Het moment van inschrijven heeft hij per Ideal 117 euro betaald en ik begrijp dat dit lastig terug te halen is , maar zou dat toch wel heel graag willen . 5 april werd er 39 euro automatisch afgeschreven door Lexamore , zodoende werd ik op hun spoor gezet . Sindsdien probeer ik dit geld terug te krijgen , maar wordt voortdurend aan het lijntje gehouden . De laatste belofte is , is dat het wel terug betaald gaat worden , maar dat dit 4 tot 8 wk gaat duren . Ik vrees dat er dan inmiddels juist weer nieuwe incasso’s worden verricht .
Gewenste Oplossing:
Meteen terugstorten van de bedragen . In ieder geval de 39 euro die via automatische incasso is gegaan , maar ook de 117 euro wil ik eigenlijk terug ... alle mailtjes die daarna van Lexamore binnen zijn gekomen zijn ongeopend gebleven ... het was een ziek man die niet wist wat hij deed en daar mogen ze wel een beetje respect voor hebben ...
