Klacht: beetje opschieten graag

wegevers op 13 april 2012 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man is 7 mrt jl overleden , hij had een hersentumor , zodat zijn gedrag erg veranderde en hij zich heeft ingeschreven bij Lexamore , voordien heeft hij nooit zoiets gedaan , daar was totaal geen behoefte aan . Het moment van inschrijven heeft hij per Ideal 117 euro betaald en ik begrijp dat dit lastig terug te halen is , maar zou dat toch wel heel graag willen . 5 april werd er 39 euro automatisch afgeschreven door Lexamore , zodoende werd ik op hun spoor gezet . Sindsdien probeer ik dit geld terug te krijgen , maar wordt voortdurend aan het lijntje gehouden . De laatste belofte is , is dat het wel terug betaald gaat worden , maar dat dit 4 tot 8 wk gaat duren . Ik vrees dat er dan inmiddels juist weer nieuwe incasso’s worden verricht .

Gewenste Oplossing:

Meteen terugstorten van de bedragen . In ieder geval de 39 euro die via automatische incasso is gegaan , maar ook de 117 euro wil ik eigenlijk terug ... alle mailtjes die daarna van Lexamore binnen zijn gekomen zijn ongeopend gebleven ... het was een ziek man die niet wist wat hij deed en daar mogen ze wel een beetje respect voor hebben ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door lexamore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat lexamore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

lexamore.nl

Heeft op 16 april 2012 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste wegevers,

ik begrijp uit uw bericht dat u het niet eens bent met de duur van terugbetaling en u tevens een bedrag van 117 Euro gerestitueerd wilt zien.

Ik vind het spijtig om te horen dat u ontevreden bent over een terugbetaling.

Zoals wij in eerdere berichtgeving met u hebben aangegeven, betreuren wij het dat uw man is overleden en derhalve krijgt u de automatische verlenging van 39 Euro ook op uw rekening terug gestort. De duur van terugbetaling bedraagt echter altijd tussen de 4 en 8 weken, en ik kan dit dan ook niet voor u versnellen.
Tevens kan ik niet ingaan op uw verzoek tot restitutie van een bedrag van 117 Euro dit membership is op 05-01-2012 ingegaan en op 05-04-2012 nu beëindigd. Er kan alleen een terugbetaling plaatsvinden binnen 7 dagen na aankoop mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten en het profiel voldoet niet aan deze voorwaarden.

Ik kan u in ieder geval bevestigen dat het profiel van uw overleden man definitief verwijderd is van de Lexamore website en dat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel sterkte met uw verlies. Mocht u nog andere vragen en of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact met ons Customer Care Team opnemen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexamore Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van lexamore.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door