Klacht: Lexa opzeggen

Smb op 01 mei 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al een tijd account van Lexa op te zeggen zonder succes.
Krijg geen reactie bij Lexa

Gewenste Oplossing:

Graag account Lexa per direct opzeggen/opheffen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 01 mei 2013 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Smb,

In uw bericht geeft u aan dat u graag uw Lexa account zou willen verwijderen.

Ik vind het spijtig te horen dat u niet langer van onze diensten gebruik wilt maken. Via het door u opgegeven e-mailadres heb ik zowel op Lexa als Lexamore het volgende profiel gevonden “sanmaria82”. Op uw verzoek heb ik deze beide voor u verwijderd.

In ons systeem heb ik helaas niets terug kunnen vinden van een eerder contact met onze customer care. Wellicht heeft u geprobeerd te reageren op een van onze geautomatiseerde e-mails, via een no-reply e-mailadres. Deze berichten kunnen helaas niet door ons ontvangen worden.

De manier om onze customer care te contacten is via de website. U gaat hiervoor naar de optie “Help” die u vindt onderaan de pagina. Hier vindt u de FAQ waar u tevens kunt vinden hoe u uw profiel kunt verwijderen. Lukt het u met dit antwoord niet, dan vindt u onder het antwoord de optie “Stel een vraag”.
Uw vraag zal binnen 48 uur in behandeling worden genomen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Amanda van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door