Klacht: Levertijd

op 22 februari 2018 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Het bed dat we bestelde ging in week 10 aankomen. Dit zou normaal vorige zijn. Met goede hoop op deze week, hoopte wij dat we deze week in ons nieuwe bed zouden kunnen slapen.
Maar helaas komen ze pas volgende week leveren.
Ik vind dit niet kunnen. Wij plannen en regelen alles. Wij wachten geduldig. Eén week wachten geen probleem maar twee weken een half vind ik persoonlijk er een beetje overgaan.

Ik ben pas tevreden als ze ons bed zaterdag komen leveren

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 22 februari 2018 om 14:07 geantwoord

Beste heer K. Llacer,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met u wat betreft de klachtmelding.
Tijdens de verkoop is aan u vermeld dat de levertijd +/- 10 weken zou zijn.
Na 10 weken is uw bestelling bij ons ontvangen en is er contact geweest betreft het maken van een afspraak.
Deze is in overleg met u gepland op 28 februari.
U geeft aan graag zaterdag de levering te ontvangen, echter is zaterdag de meest gewilde dag om leveringen af te spreken, dus deze zit vaak ca. 2 weken vooraf al vol.

Na het gesprek van vandaag met u is in goed overleg besproken om de afspraak op 28-02-2018 te laten staan.
Hiermee is de klacht dan ook opgelost.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw boxspring!

Alle klachten die gemeld zijn door Kesh