Klacht: Leveringstijd

op 14 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld en wordt door ups gelevert,normaal zou het op 13/11/2014 toekomen het is nu al 14/11/2014.een dag vind ik niet erg,maar het probleem is dat er op de site van ups staat 14/11/2014 GEGARANDEERD ! Nu kijk ik terug op de site staat er ’17/11/2014 Gegarandeert!? Moest ik nu express levering genomen hebben was ik dubbel bedrogen ! Sorry maar dit is geen service !

Als het zou toekomen vandaag op 14/11/2014 zou ik enorm tevreden zijn !

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:34 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Vennemanjelle