Klacht: Leveringsdatum blijft onbekend

op 23 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Op 13 mei 2012 hebben wij een boxspring besteld in het filiaal in Rotterdam. bij verkoopster Evalien.

Tot op heden hebben wij, tot onze spijt, nog steeds geen leveringsdatum van Scandic mogen ontvangen. Na vele keren bellen, krijgen wij keer op keer jullie antwoord apparaat. Bovendien stellen de negatieve recensies op internetten ons ook niet gerust.

De medewerkers uit het filiaal uit Rotterdam beloven ons elke week hetzelfde namelijk: Volgende week is de bestelling binnen en wordt er contact met u opgenomen over de levering. Hier zelf een bevestigingsmail van gevraagd en ontvangen. Ter vergeefs..
Bovendien blijkt het filiaal ook te zijn overgenomen door Bosch Bedding..

Wij maken ons ernstig zorgen over de levering van de boxspring en zouden dan graag willen weten wanneer deze nu ECHT geleverd wordt. Wanneer wij volgende week nog niets hebben gehoord zijn wij genoodzaakt de bestelling te cancelen..

Hopelijk is dit niet nodig. En horen wij deze week van jullie wanneer het bed wordt geleverd.

Mariska Houwing
mhouwing@hotmail.com

Leveringsdatum wordt deze week aan ons vermeld, in samenspraak met ons uiteraard.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Houwing