Klacht: Leveringsafspraak niet nagekomen, geen contact mogelijk via telefoon

op 01 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste, Op 1-6-2017 heb ik telefonisch contact gezocht met uw “klantenservice”. ik heb met een van uw medewerkers gesproken over bovengenoemde order, deze is niet geleverd op de afgesproken datum, ook is er geen enkel bericht geweest over de vertraging waardoor ik voor niets heb vrij genomen om de goederen in ontvangst te nemen. Ik heb tijdens mijn eerste poging om telefonisch contact te leggen ruim 9 minuten in de wacht gestaan voordat ik een medewerkster aan de lijn kreeg. De lijn werd verbroken dus heb ik nogmaals gebeld, de tweede keer heb ik bijna een half uur in de wacht gestaan. het lijkt me niet van enige klantvriendelijkheid spreken wanneer u uw klanten dergelijke tijden in de wacht laat staan. Uw medewerkster ging in eerste instantie informeren naar de reden van de vertraging en zou mij een voorstel doen voor compensatie van de niet nagekomen afspraken. het verhaal aan uw telefoonlijn over vertraging bij post.nl blijkt niet te kloppen, de vertraging schijnt te liggen bij Leen Bakker, volgens uw collega. U stuurt met verschillende berichtgeving uw klanten van het kastje naar de muur, maar in geen enkel geval liggen de problemen bij Blokker! de wachttijd is niet de schuld van Blokker, dat komt door de klant die massaal belt, de vertraging in leveringen komt niet door Blokker, dat komt door post.nl, de vertraging bij post.nl komt niet door blokker, dat komt door Leen Bakker….!!??!! Met de medewerkster die ik de tweede keer na ruim 30 minuten aan de lijn kreeg heb ik afgesproken dat zij mij zou terugbellen met het antwoord op onderstaande twee vragen, ze zou mij binnen enkele minuten terugbellen, echter dat gebeurde niet!! inmiddels is het alweer een half uur geleden dat ik haar sprak. Denkt uw organisatie werkelijk dat de tegenwoordige klant dergelijke gang van zaken zal pikken? Graag wil ik van u vernemen wanneer u mijn goederen gaat leveren (datum en tijdsspanne van maximaal 2 uur) en hoe u deze gang van zaken wilt compenseren, u kunt hierbij denken aan een korting op de order maar ik kan mij voorstellen dat u liever compenseert in de vorm van een cadeaubon, in dat laatste geval wil ik met u hierover overleggen. U kunt mij hiervoor telefonisch bereiken op nummer 06-48373801, ik verwacht een reactie op 1 juni 2017!! Vriendelijke groet, E. Scholten

Tevreden wanneer mijn goederen geleverd worden of wanneer mijn geld teruggestort is. in eerste geval is compensatie zeker op zijn plaats.

CONTACT NOODZAKELIJK!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Scholten