Klacht: Levering van maskers die nooit besteld zijn

op 01 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Maskers geleverd gekregen die nooit besteld zijn vervolgens een herinnering nota met daarop 10 euro extra kosten en de dreiging met een incassobureau. Heb gemaild en gevraagd om een bestel bevestiging. Krijg alleen maar gegeven van ip adres en een voorbeeld van een bevestiginsknop. Nooit iets besteld alleen maar gekeken. Net als zoveel andere melders

Geen dreig nota's meer en ik betaal niets

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 20:48 geantwoord

Tijdens het plaatsen van een bestelling dient er door de besteller akkoord moeten worden gegaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. Inmiddels hebben wij de factuur gesloten, u zult geen correspondentie aangaande deze factuur meer ontvangen.

Heeft op 27 juni 2017 om 08:59 geantwoord

Tot nu toe staat de factuur nog steeds open. Wil dat deze gesloten wordt. Heb reeds maskers aangetekend terug gestuurd en restant betaald en nog steeds ziek ik een bedrag van 84.60

Alle klachten die gemeld zijn door nsijmons