Klacht: Levering te laat onvoldoende communicatie onduidelijkheid alom

op 27 mei 2020 over Gymr in de categorie Internetshops - Sport

Ik heb een product besteld bij Gymr wat nu meer dan maand op zicht heeft laten duren, dit is net over de afgesproken leveringstermijn en gekeken naar de COVID-19 actualiteit niet een ernstig vergrijp. Het is ook een internationaal pakket wat uit Shanghai is geshipt.

Na het informeren naar mijn product krijg ik de mail terug:

Beste klant,
Neem contact op met uw lokale postkantoor want uw bestelling ligt in Nederland. Als u probleem heeft, neem dan opnieuw contact met ons op. Een prettige dag. Op verdere vragen (zoals wordt het überhaupt geleverdwanneer ik het kan product kan verwachten) wordt gereageerd met een geautomatiseerd mail met een zelfde soort boodschap.

Dus inplaats van het product, als afgesproken te leveren op het aangegeven adres wordt het probleem bij mij neergelegd.Vanuit mijn track and trace ligt het product nu in het ‘Amsterdam International Mail Centre’. Het ligt hier echter al 25 dagen, het is mijn niet duidelijk welke stappen ik kan ondernemen om het product vooralsnog in bezit te krijgen. Wat nu?

Levering kwam niet en reactie ook niet. bestel hier niet.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik het product binnen 2 weken in bezit heb zonder een enorm circus hieromheen waarbij ik van alles moet doen.

Wanneer het niet binnen 2 weken geleverd kan worden zou ik genoegen nemen door mijn geld terug te krijgen. Wat mijn recht is als consument.

In de tussentijd zou duidelijke communicatie vanuit het bedrijf mij tijdelijk tevreden stellen. Ik hoop dat u kunt helpen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gymr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WanderTS