Klacht: Levering te laat

op 06 juli 2019 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Op donderdag ruim voor 23:00 een bestelling geplaatst en betaald.
Bij andere webwinkels was het product goedkoper maar vanwege de snelle levering die ze vermelden op de website toch besloten bij Bax te bestellen.
Het is nu zaterdag, 2 dagen later en heb helaas nog niets ontvangen. En zag ik net dat GLS niet bezorgd op zaterdag. Dat word pas maandag.
Bij de productinfo van GLS staat dat beide pakketten 0,1 gram wegen terwijl 1 van de pakketten zeker 12 kilo weegt.

De regel op de website aanpassen, dit is misleiding want ik zie dat ik niet de enige ben die hierover een klacht heeft.
Ook heb ik hiervoor 2,5 dag vrij moeten nemen van mijn werk, het is vervelend dat dit voor niets bleek.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 17 juli 2019 om 17:19 geantwoord

Beste Andre,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste onze excuses dat jouw bestelling niet op tijd bij je is geleverd. Het klopt inderdaad dat de vervoerder GLS niet in het weekend levert. Hopelijk heb je de bestelling alsnog op de maandag ontvangen.
Op de gegevens die je hebt ingevoerd, komen we geen klantgegevens tegen. We kunnen dus ook niet nakijken of de bestelling inmiddels is geleverd.
Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door Andre765