Klacht: Levering slecht materiaal en niet nakomen beloften.

op 01 maart 2018 over Sani-Dump in de categorie Badkamer bedrijven

In 2012 een badkamer gekocht bij Sanidump. Sinds die tijd zijn er diverse meubelen vervangen, en onderdelen van bad en douche vervangen. Bij aankoop is er een bijhorende handleiding van het “bubbelbad” beloofd. Deze is echter tot de dag van vandaag ondanks vele malen navraag en beloften niet geleverd. Dit alles heeft mij veel ergernis, tijdverlies en kosten opgeleverd.
Onlangs brak de knop om het bad open en dicht te zetten af. Mogelijk door niet juist gebruik zonder de handleiding en deels door, wat bij vervanging bleek, slecht plastic materiaal. Hierdoor moest ik een compleet nieuwe inrichting kopen en laten plaatsen met het nodige breekwerk. Weer een paar honderd euro verder. Kortom: Sanidump doet haar naam eer aan en DUMPT oude rommel waar ze ook nauwelijks of geen ondersteuning voor leveren! Je mag wel naar een geschillen commissie waar je wel weer eerst het nodige geld voor op tafel moet leggen. Het is goedkoper je eigen rechtsbijstandverzekering in te zetten.

Ik wil een vergoeding voor de onkosten en voor alle ergernis en tijd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sani-Dump in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sani-Dump een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sani-Dump

Heeft op 05 juni 2018 om 10:02 geantwoord

Heeft op 05 juni 2018 om 15:28 geantwoord

Sanidump liegt! Het komt erop neer dat ze zolang mogelijk de klant aan \"het lijntje\" houden tot de garantie is verlopen. Daarnaast is niet verteld dat het een showroomsysteem bad was. Het bad kwam uit een ander fiaal waar ze het nog op voorraad hadden. Dat de fabrikant niet meer bestond hebben ze ook maar even verzwegen. Verder heb ik de bad overloop zelf betaald , net als de montage hiervan; kosten circa 450 euro!! Dus hoezo probleem opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door DUMPER