Klacht: Levering slecht en ze zijn zwaar onbeschoft

Lukissy op 02 november 2017 over Fabrieksboxsprings.nl. in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou nooit meer een bed bij fabrieksboxpring bestellen.
De levering is zwaar slecht. Ze hanteren volgens hun een levertijd van 10 dagen maar werkelijk duurt dat meer als 5 weken.
Ben je het niet eens met de gekozen levertijd komen daar omdat hun pas 2 dagen later reageren weer extra dagen boven op. Ze komen dan ook nog eens met het zelfde tijdstip andere dag.
Ze houden geen rekening met de klant en zijn zwaar onbeschoft.
Inmiddels is de bestelling geannuleerd wij zijn klaar met hun.
Ze komen niet met een passende oplossing!

Gewenste Oplossing:

Ik hoef geen bed meer van zo'n bedrijf.
Een bedrijf hoort er voor hun klanten te staan!
Ik zou het iedereen nu afraden om daar ooit nog een bed te bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fabrieksboxsprings.nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fabrieksboxsprings.nl. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door