Mijn Klacht:
Levering van een versnellingsbak naar verkeerd filiaal (garage) en niet de moeite nemen om deze bij de juiste af te leveren drie kilometer verderop.
Er was een adres opgegeven en dit was niet het adres van het filiaal waar DHL aanwezig was. Onderdeel is weer retour naar afzender gegaan terwijl garage er op stond te wachten om dit onderdeel direct in te bouwen en ik mijn auto vandaag weer in gebruik kon nemen. dit filiaal heeft nog contact opgenomen met het andere filiaal om mij op de hoogte en de kans te geven om contact op te nemen met verzender onderdeel, deze heeft ook actie ondernomen, maar mocht niet baten??
Gewenste Oplossing:
Het betreft een werk bus , iedere dag dat deze stil staat kost het mij huur van een vervangende auto die inmiddels al was opgezegd, en ook de kosten van de werkplaats die standby stond om het onderdeel in te bouwen , deze had er tijd voor gereserveerd.
Vergoeding van de extra gemaakte kosten zou in dit geval zeer zeker niet mis staan.

