Klacht: Levering niet volgens regels

op 19 juli 2017 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Zaterdag 15 juli 2017
heb ik een telefoon hoesje besteld en ook betaald maar het is nu woensdag en ik heb nog niets ontvangen 19 juli 2017. Na telefonisch contact krijg ik een heel verhaal dat mijn achternaam niet bekend is, op mijn vraag de order te annuleren dat kon niet want de bestelling was onderweg. Het is online besteld dus verwacht dat ook de eerstvolgende werkdag wordt geleverd dat er op maandag geen post komt oké maar dan zeker op dinsdag en als het zoals gezegd via post.nl komt wordt het ook op maandag geleverd!

Ik ben tevreden als ik op 20 juni 2017 mijn artikel mag ontvangen ik vind het triest dat er op deze manier behandeld mag worden. Uiteindelijk moet je alles nagaan kijken wat en hoe de levertijden zijn en in de voorwaarden goed lezen op die manier wordt het online winkelen niet meer aantrekkelijk.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyTrendyPhone.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyTrendyPhone.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyTrendyPhone.nl

Heeft op 24 juli 2017 om 16:40 geantwoord

Mieke van Dalen
Customer service manager

Bericht van MyTrendyPhone.nl

2 maanden geleden - Wij vragen u vriendelijk om in acht te nemen dat wij helaas niet verantwoordelijk zijn voor de adresgegevens welk u zelf tijdens het bestellen invoert. U hebt ook de kans om uw gegevens drie keer te controleren: bij het invoeren, bij de bestelling bevestigen en door de bestelbevestiging na te kijken die aan u gemaild wordt. Wij kunnen helaas niet de adresgegevens van elk klant controleren omdat wij dagelijks heel veel zendingen op de post doen. Zoals door onze klantenservice aan u vermeld, bestaat de kans nog steeds dat de zending bij u zal arriveren, maar de levertijd kan helaas ook wat langer zijn door de ontbrekende adresgegevens. Wij vragen u daarom nogmaals vriendelijk om tot 31/7/2017 af te wachten en ons te informeren indien de zending tot dan niet bij u geariveerd is, zodat wij u verder kunnen helpen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Mieke van Dalen Customer service manager

Alle klachten die gemeld zijn door dirkloe