Klacht: Levering niet volgens afspraak, beschadigd en niet compleet

op 01 juni 2016 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Bestelde producten zijn niet volgens afspraak geleverd. Zelf moeten bellen en mailen om na te gaan wanneer de producten geleverd zouden worden. Uiteindelijk na tig bel pogingen zijn de producten geleverd maar wat bleek nou, de bestelling is niet compleet geleverd. De bezorger was niet op de hoogte dat de bestelling niet compleet was. Dus heeft de bezorger een notitie gemaakt. De geleverde producten uitgepakt en wat blijkt, er zit een beschadigde plank tussen. Gemeld aan de klantenservice en die zeiden stuur maar een foto dan leveren we nog een plank na. Op de vraag over het niet geleverde product was het antwoord dat deze in week 22 geleverd zou worden. Vandaag (week 22) weer contact gehad en nu melden ze dat het product waarschijnlijk eind juli geleverd wordt. Absurd voor iets wat begin februari al besteld en volledig betaald is.

Geld retour voor niet geleverde product. En onbeschadigde plank leveren voor baby kleding kast. Compensatie voor niet nakomen afspraken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yas50