Klacht: Levering niet uitgevoerd

op 07 oktober 2017 over TransMission in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De hele dag gewacht op de aflevering. Helaas is ons pakket alleen opgehaald bij de leverancier en is er verder niets mee gebeurd. En omdat het om bederfelijke etenswaren gaat…………………….de rest laat zich raden.
Helaas….maar wij bestellen niets meer bij een leverancier die via TransMission levert. En helaas ……….dit is ook niet de eerste keer dat het via deze dienst niet gaat zoals het moet.P.S. dit ligt dit aan de leverancier die echt z’n best gedaan heeft om e.e.a. nog te regelen. Wel jammer dat we nu financieel gedupeerd zijn want het aankoop bedrag kan niet teruggestort worden want ja……………hij heeft ook z”n inkoop gedaan.

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag graag terug van TransMission; zij zijn namelijk degene die "in gebreke zijn gebleven", niet de leverancier en ook niet de ontvanger!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar TransMission over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door renekraaij_daam@quicknet.nl