Klacht: Levering niet optijd

op 10 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben al meer dan vijftienduizend euro spullen bij de horecaworld besteld maar elke keer als we iets binnen moet krijgen gaat het altijd fout of verkeerde geleverd of geven zij de dadum op voor levering maar zitten we hele dag te wachten endaan is niets gebeurd. Nu gaan ons zaak open zonder de stoelen en 11 tafels te kort. Tewel dat we al weken lang geleden al betaald hebben. Twee dagen gebeld naar de bedrijven de telefoon staat uit. In beide vesting. Laat me aub weten hoe moet we de tafels halen.

Gewenste Oplossing:

Nergens tevreden. Als niet defect zijn gaat ook heel lang voor dat ze bij jou langs komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nagoya best