Klacht: Levering niet gedaan

op 24 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 23062017 een paar onderdelen bij coolblue gekocht die ik dringend nodig had voor mijn pc . Door het feit dat het DRINGEND was had ik ook bijbetaald om de zelfde dag te leveren.De zending zou ik krijgen tussen 18h en 22h .Niks dus geen levering ik moet nu een nieuwe afspraak maken die ten vroegste volgens hen op 26032017 kan doorgaan !!! Hmmm , sorry ik heb bijbetaald om mijn zending de zelfde dag nog te krijgen en geen 4 dagen later !! Ik zou geen enkel bedrijf aanraden om met deze koerier te werken

Als men woord houd bij het maken van een afspraak

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:49 geantwoord

Geachte heer De Mulder,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door DMF