Klacht: Levering niet binnen 7 werkdagen uitgevoerd.

op 23 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Betreft ordernummer: 1442993615

Omdat mijn bestelling van 11 mei 2016 na 7 werkdagen nog steeds niet is afgeleverd, dien ik hierbij een klacht in over de be- en afhandeling van Praxis.

Ik stel vast dat Praxis in gebreke blijft – zonder enige communicatie t.a.v. reden van uitblijven van te leveren goederen – en dat Praxis zich niet
kan verschuilen achter subcontractor aangezien de bestelling bij Praxis rechtstreeks is gedaan.

Aangezien blijkt dat meerdere recente klachten over de bezorging van Praxis op internet te vinden zijn en men geen enkele lering trekt uit deze klachten
blijkt het gedrag van Praxis t.a.v. aflevering getuigd van KLANTONVRIENDELIJKHEID!

Hierbij claim ik een schadevergoeding van € 25,00 per dag voor het uitblijven van mijn bestelling.

Vorenstaande heb ik o.a. bij de bekende consumenten programma’s op TV (Kassa en RADAR) onder de aandacht gebracht.

Het bestelde met SPOED is bezorgd en een schadeloosstelling voor de in gebreke stelling.
Bovendien moet Praxis de levertijd vanaf derden goed monitoren/bewaken; SERVICE behoort ook tot KWALITEIT van een bedrijf.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 08 juni 2016 om 10:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door J.B. G.