Klacht: Levering meubels

op 15 september 2018 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Op 5 augustus hebben wij twee banken gekocht bij Woonexpress. De levering zou pas in week 42 zijn ivm de vakantie. Wij vonden dat te lang duren en wilden niet tekenen. De filiaal-manager nam het van de verkoopster over en zei ons toe dat hij de levering kon vervroegen naar week 3839. Na die toezegging hebben we toch getekend.
Op internet kun je inloggen om de levering te volgen. Daar bleef week 42 staan. We hebben verschillende keren telefonisch contact gehad, zijn ook langs de winkel gegaan en weer gesproken met dezelfde filiaalmanager. Weer de toezegging dat het naar week 39 zou gaan. Inmiddels is het week 37 en als we inloggen staat de levering nog steeds op week 42.
Wij hebben hier een heel naar gevoel bij! Wij hebben niet getekend voor week 42. Wanneer er een toezegging komt verwacht je als klant ook dat dat nagekomen wordt.
We zijn al te lang met 4en op 1 stoel. We zijn er klaar mee.

Wij zijn tevreden wanneer de levering in week 39 plaatsvindt, zoals afgesprokentoegezegd en waar voor getekend is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Piet Klerkx

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HStaps