Klacht: levering krant

op 27 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 december 2017 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Sijtsema,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar wens verloopt. Onze excuses voor het ongemak.

Om hier een melding van te kunnen maken bij de bezorgdienst en de nodige maatregelen te kunnen treffen, hebben wij ook uw huisnummer nodig. Helaas treffen wij dit niet bij uw gegevens. Graag ontvangen wij uw huisnummer alsnog. Dit kan als reactie op dit bericht of telefonisch via telefoonnummer 088-8248242.

Wij hebben u getracht te bellen, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door sijtsema