Klacht: levering? kaarten Dixie Chicks

op 15 april 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar juni tickets gekocht voor de Dixi Chicks op 20 april
Kregen al vlug(juli) de vraag of we niet op 19 april wilden gaan.
IWij wilden toch echt op 20 april gaan, en ik ben hier niet mee akkoord gegaan.Ik kreeg een mail dat we minstens een week vtv de tickets zouden krijgen..Die week is inmiddels aangebroken,maar nog GEEN kaartjes…..
Ze doen er alles aan om ze alsnog te leveren, Of anders krijg je 3 uur voor aanvang van de show een E-ticket. Aangezien ik geen mail kan ontvangen op mijn telefoon en dan ook niet kan printen is dit voor mij geen optie. Ook moet je meestal toch op tijd aanwezig zijn. Aangezien wij van ver moeten komen en er dan ook nog kans bestaat dat het niet lukt met de kaarten zijn we ook nog een keer voor Jan met de korte achternaam daar helemaal heen gereden. Wordt er wel gezegd dat als het niet lukt dat men het betaalde geld binnen een week terug stort.
Hoe zot het dan met de al gemaakte reiskosten? En hoe kan dat, een collega die kaarten besteld via TicketMaster voor hetzelfde concert, wel de kaarten binnen een week binnen heeft?????

Gewenste Oplossing:

Mij is ondertussen de lol al vergaan en het liefst zag ik dat ik mijn geld terug kreeg......

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tot onze grote spijt kregen wij de kaarten voor het bovenstaande order niet meer geleverd van onze leverancier. We hebben al onze leveranciers geraadpleegd om vervangende kaarten voor u te kunnen vinden. Helaas is dit ons niet gelukt. Hierdoor waren wij genoodzaakt uw order te annuleren.

U heeft inmiddels een restitutie ontvangen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia de Boer