Klacht: Levering kaarten Coldplay 24 juni 2016

op 21 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot op heden hebben we nog steeds geen kaarten ontvangen voor het concert van Coldplay van aanstaande vrijdag 24 juni in de Amsterdam Arenda. 2 veldplaatskaarten zijn begin december 2015 besteld.
Afgelopen week en dagen al meerdere malen gemaild, maar geen reactie. Kaarten zouden uiterlijk 3 uur voor concert nog verstuurd kunnen worden? Dit is mijn inziens niet haalbaar.
We willen weten waar we aan toe zijn.

Gewenste Oplossing:

Graag zouden we alsnog de 2 bestelde kaarten op tijd ontvangen. Zo niet graag ons geld z.s.m. terug.
We hebben het idee dat we een beetje 'aan het lijntje' gehouden worden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op dit moment hebben wij onze reguliere leverancier een deadline gesteld, als hij voor deze deadline niet heeft geleverd zijn wij genoodzaakt uw order te annuleren en ontvangt u het volledige aankoopbedrag van ons terug. In de tussen tijd zoeken wij contact met andere leverancier om u alsnog uw kaarten toe te kunnen sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco van Helden