Klacht: Levering kaarten Coldplay 24 juni 2016

op 21 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Tot op heden hebben we nog steeds geen kaarten ontvangen voor het concert van Coldplay van aanstaande vrijdag 24 juni in de Amsterdam Arenda. 2 veldplaatskaarten zijn begin december 2015 besteld.
Afgelopen week en dagen al meerdere malen gemaild, maar geen reactie. Kaarten zouden uiterlijk 3 uur voor concert nog verstuurd kunnen worden? Dit is mijn inziens niet haalbaar.
We willen weten waar we aan toe zijn.

Graag zouden we alsnog de 2 bestelde kaarten op tijd ontvangen. Zo niet graag ons geld z.s.m. terug.
We hebben het idee dat we een beetje 'aan het lijntje' gehouden worden...

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:02 geantwoord

Op dit moment hebben wij onze reguliere leverancier een deadline gesteld, als hij voor deze deadline niet heeft geleverd zijn wij genoodzaakt uw order te annuleren en ontvangt u het volledige aankoopbedrag van ons terug. In de tussen tijd zoeken wij contact met andere leverancier om u alsnog uw kaarten toe te kunnen sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco van Helden