Klacht: Levering in 4 dagen iIPV 1 dag

Roderick van der Laan op 03 december 2021 over Frank.nl in de categorie Online Warenhuizen

Advies: levertijd komen ze niet na; houd daar rekening mee dat het 4 dagen duurt i.p.v. 1 dag.

Bestelling zondagmiddag geplaatst, met de opmerking erbij dat deze de volgende dag thuis zou zijn.
Helaas niets op maandag, maar dat kan.
Maar ook op dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail dat het verstuurt zou zijn. Pas einde van de dinsdag dat het verpakt is en de volgende dag pas verstuurt gaat worden. Uiteindelijk donderdagnamiddag pas ontvangen.

Ook de klantenservice reageert pas na mijn klacht op dinsdagochtend op donderdagnamiddag, dat het druk was. Verder wordt er niet ingegaan op mijn verdere opmerkingen in de klacht, zoals compensatie. Dat is niet zo moeilijk toch om daar op te reageren? Blijkbaar wel.

Niet, enige standaard bericht na 2 dagen was dat het druk was.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Frank.nl over deze klacht.

Bericht van Frank.nl

1 maand geleden - Goedemorgen Roderick, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Zoals door onze klantenservice aangegeven, hebben sommige bestellingen helaas wat vertraging opgelopen door de extreme drukte rondom Black Friday en Sinterklaas. Hierdoor ervoeren we ook extra drukte bij onze klantenservice. Helaas hebben we in dit geval de verwachte levertijd van je bestelling niet waar kunnen maken: onze excuses hiervoor! Uiteraard heb je het recht om je pakket kosteloos retour te sturen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit vanzelfsprekend graag. Webcare Frank

Alle klachten die gemeld zijn door Roderick van der Laan