Klachten over Frank.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Frank.nl zijn gemeld. Lees meer >

16% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Warenhuizen

16%
2.7 /10
3 stemmen

Tijdslijn

Beschadiging Westwood speaker

Klacht van Spiketeun op 07 juni 2021 over Frank.nl in de categorie Online Warenhuizen

Vrijdag 04-06-2021 mijn Westwood speaker ontvangen. Helaas onderkant beschadigd maar in de doos geen pakbon aangetroffen om te retourneren. Mail gestuurd met foto’s en via www. Frank.NL een chat bericht gestuurd. Helaas nog geen bericht gehand en klanten service telefonisch... Lees meer

Voetpomp van SKS

Klacht van Roelfof op 12 april 2021 over Frank.nl in de categorie Online Warenhuizen

Bij ontvangst op 7/4 was de digitalemeter defect Daarop heb 8/4 een Email gestuurd met daarin geschreven dat ik hem persoonlijk wil komen ruilen als ik ontvang welke datum en tijd dat ik welkom ben Maar op de mail van 8/4 heb ik... Lees meer

Geen levering

Klacht van Jeannette1871965 op 02 april 2021 over Frank.nl in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb voor mijn dochter haar verjaardag een trampoline besteld.de tuin gereed gemaakt. Nooit geen trampoline ontvangen! Telefonisch,mail,messenger,chat nergens reageren ze op. Mijn dochter is heel verdrietig! Lees meer

Overboeking

Klacht van G.C. van Jarwaarde op 16 februari 2021 over Frank.nl in de categorie Online Warenhuizen

Op valuta datum 14-02-2021 heb ik 32,30 euro overgemaakt naar : Frank NL04ADYB2017400157 Kenmerk 14-02 Ideal ING. Na 48 uur nog steeds geen bestel gegevens ontvangen. Lees meer