Klacht: levering goederen niet op afgesproken dag en afgesproken tijdstip bezorgd

op 14 april 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vandaag 14-4-2016 zeer teleurgesteld in de praxis! Op 7-4-2016 bestelling gedaan via internet 80 tuintegels en 2000 kg zand en 10 opsluitbanden, die eindelijk vandaag zouden bezorgd worden!! ik moest tussen 13.00 en 19.00 thuis zijn voor bezorging, om 15 uur gebeld hoelaat het ongeveer zou worden kreeg de mededeling van de levrancier Decor dat de vrachtwagen nog geladen moest worden en dat het pas de volgende dag zou worden ik moest maar weer wachten van 09.00 tot 16.00uur!!!!!!!!! Ik ben woest had 2 tuinmannen klaar staan om het terras te leggen die ik nu gewoon door moet betalen en ik heb zelf een vrije dag moeten nemen voor niets dus en moet nu ook vrijdag 15-4-2016 maar gewoon vrij nemen! volgens Decor! Ik word niet eens netjes opgebeld dat ze niet komen!! Praxis gebeld en die kan er ook niets aan doen zeggen ze!!!!!!! Nou lekker bedrijf! in plaats van dat ze voor mij gaan bellen met Decor krijg ik via email wel een bericht!!

Ik wil mijn bestelling voor 08.00 bezorgd hebben 15-4-2016!!!!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 21 april 2016 om 06:38 geantwoord

Heeft op 21 mei 2016 om 12:17 geantwoord

Het is nog steeds niet opgelost!!!!!!!! Het geld wat mij is toegezegd staat nog steeds niet op mijn rekening!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door terraspa