Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw
Op 08/03 hadden we een eetkamer-tafel besteld en op 13/03 hebben wij de eetkamer-tafel (Steel)bij het bedrijf haco opgehaald.
Ergens half april heb ik een e-mail gestuurd, dat het eetkamer-tafelblad beschadigd is, na zo een korte periode van gebruik is dat natuurlijk niet hoe het hoort dat de toplaag loslaat, terwijl er gewoon alleen aan gegeten word. Na een aantal e-mails heen en weer heeft Haco heeft dit is op een nette manier opgelost.
We krijgen een nieuw eetkamer- tafelblad, mede door Corona is het een langere wachttijd dan normaal en dat begrijpen wij, en dat was voor ons ook geen probleem. Het zou ongeveer 6 weken duren.
Op 24/05 besluiten wij om te gaan kijken voor een nieuwe bank (Sonate) en salontafels (Jeffrey). De keuze was snel gemaakt want we hadden de bank en salontafels al een tijdje op het oog.
We hebben daar geïnformeerd naar het eetkamer-tafelblad, waar we op aan het wachten waren en de vriendelijke meneer in de winkel, vertelde ons dat dit ongeveer, 2 weken nog zou duren. Aangezien we een nieuwe bank en salontafels hadden besteld (die meteen geleverd hadden kunnen worden, want deze waren op voorraad en gereserveerd voor ons)
Hadden we een afspraak gemaakt om even te wachten op het eetkamer-tafelblad zodat alles in een keer bezorgd zou kunnen worden.
Na ongeveer 4 weken (eind juni)gewacht te hebben, heb ik telefonisch contact gezocht om te vragen wanneer het geleverd zou worden, de meneer vertelde mij dat dit ongeveer half juli zou zijn.
Want inmiddels was het eetkamer-tafelblad al binnen, maar was het wachten op de salontafels. Dit vonden wij toch vreemd, aangezien de salontafels gereserveerd waren voor ons. Dus dat betekend dat deze aan iemand anders verkocht zijn, en wij dus nu langer moeten wachten op onze bestelling. We besloten er niet moeilijk om te doen, en gewoon nog even te wachten.
Begin juli, besloot ik toch om nog een x te bellen om de status te weten van onze producten en deze was ongewijzigd.
Een dag later word ik gebeld door haco dat alles geleverd kan worden. Er is afgesproken om dit op 06/07 te doen tussen 12.00 – 17.00 in de ochtend word ik gebeld, dat de salontafels er toch niet bij zitten. En of deze binnenkort kunnen ophalen in de winkel, een domper maar daar ben ik mee akkoord gegaan.
Op maandag 06/07 is er uiteindelijk alleen een bank geleverd, en bij aankomst zat het eetkamer-tafelblad er ook niet bij, waar we al sinds half april op aan het wachten zijn. De chauffeur wist eerst van niks, want ze konden het eetkamer-tafelblad niet vinden, en een paar minuten later was het dat het eetkamer-tafelblad retour is gegaan naar de fabriek.
Alweer een flinke domper.
Ik heb meteen na de bezorging een serviceformulier met een klacht ingevuld op de website van haco. Daar is tot op heden geen reactie op geweest.
Mijn vriendin heeft na bezorging meteen gebeld met haco. En ze hadden ons beloofd dat ze alles op alles zouden zetten dat het maandag 13/07 geleverd zou worden. En ze hadden ons belooft om alles te regelen dat alles klaar zou zijn voor bezorging. En ons op vrijdag 10/07 te bellen om een afspraak om het restant te leveren op maandag 13/07!
Dus we wachten even af.
Op vrijdag 10/07 heeft haco ons niet terug gebeld.
Op maandag 13/07 heeft haco ons ook niet gebeld of überhaupt iets bezorgd of afgeleverd.
Op dinsdag 14/07 heb ik haco zelf maar gebeld.
En ik kreeg iemand aan de telefoon die er niet veel van afwist dus hij zou mij terug laten bellen door een collega die er over ging. Maar weer werd ik niet teruggebeld.
Dinsdag 14/07 niet terug gebeld.
Woensdag 15/07 nog steeds niet terug gebeld.
Donderdag 16/07 heb ik zelf weer gebeld naar haco, en ze verteld dat ik heel boos ben en het asociaal vind hoe hun met betalende klanten omgaan. En aangezien ik weer een werknemer aan de telefoon had die hier niks van af weet, zou ik terug gebeld worden (alweer).En geeist dat ik binnen een half uur terug gebeld wil worden, omdat dit al eerder beloofd is.
Binnen het half uur word ik gebeld, en word er verteld dat het dinsdag 21/07 geleverd gaat worden. En terwijl ik uitleg waarom ik zo boos ben, word er continue door me heen gepraat en gaat de werknemer die ik aan de telefoon heb rustig door met het uitleggen dat het as dinsdag 21/07 bezorgd word. We krijgen geen excuus en geen oplossing er gebeurt helemaal niks van haco hun kant. Er word gewoon asociaal door gegaan.
Ik ben niet tevreden hoe er hier word omgegaan met ons. Ik voel me behandeld alsof ik niks waard ben, en mijn mening er niet toe doet. En vooral omdat er niet geluisterd word naar mij als klant, en er geen oplossing komt.
Op dinsdag 21/07 word ik gebeld dat het eetkamer-tafelblad er niet bij zou zitten en krijg precies hetzelfde verhaal van wat er is gebeurt als de vorige x. En dat het eetkamer-tafelblad is weer terug gestuurd naar de fabriek en de salontafels vandaag wel geleverd worden.
Waarop ik aan de telefoon nogmaals mijn ontevredenheid uit en er niks mee gedaan word en ik voor de tweede keer een dag vrij heb genomen en weer geen complete bestelling afgeleverd kan worden door haco.
Ik voel me behoorlijk in de maling genomen en ik ben behoorlijk klaar met dit bedrijf en ga hier nooit meer iets kopen. Schandalig slechte service!
Wij gaan in ieder geval andere stappen ondernemen: Consumentenbond, kassa en klacht! gaan we met dit verhaal inlichten.
Gewenste Oplossing:
Haco moet met een oplossing komen;
Bezorgkosten terug betalen.
Prijs van de tafels verlagen.
Cadeaubon aanbieden.