Klacht: levering bestelling

op 07 september 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

op datum van 21-07-2016 21:59 plaatsen wij een bestelling onder nummer DD01130933.
Tot op heden hebben wij nog niets ontvangen. We hebben herhaaldelijk contact gezocht, en steeds krijg je hetzelfde mailtje. Je krijgt geen eerlijk en duidelijk antwoord.

Als de bestelling op korte tijd geleverd wordt of het betaalde bedrag wordt terug gestort.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 september 2016 om 15:24 geantwoord

Erg vervelend dat de klant aan geeft dat de klant telkens het zelfde mailtje krijgt.
Wij hebben inderdaad meerdere malen de klant laten weten dat de bestelling is verzonden, de klant geeft aan de bestelling niet te hebben ontvangen.

Wij hebben de klant laten weten nogmaals de bestelling toe te zenden, het kan echter wat langer duren daar wij de bestelling helaas niet meer op voorraad hebben.

Heeft op 17 september 2016 om 10:07 geantwoord

Na Antwoord van Dealdigger, heb ik al 2 x gevraagd wanneer ik deze dan wel mag verwachten. Nog steeds geen antwoord. Ik zal maar eerst tevreden zijn als de bestelling geleverd is !!!
Dus, dit is nog steeds niet opgelost zoals Dealdigger vermeld!!!

Alle klachten die gemeld zijn door P Driessen