Klacht: Levering bankst

op 08 mei 2017 over Trendhopper in de categorie Meubelwinkels

Geachte heer/mevrouw

Wij hebben op 06/02/2017 een e-mail gekregen zodat wij onze bestelling van de bank konden volgen. In week 18, 01/05 tot 05/05 zou de bank bij jullie geleverd worden en uiterlijk week 19 bij ons geleverd worden. Nu stond er op de site dat de levertijd ongewijzigd was en zou dus optijd geleverd worden. Echter werden wij in week 18 niet gebeld om een afspraak in te plannen. Hierop heeft mijn partner 03/05 gebeld met een medewerker van filiaal zoeterwoude. Deze man eist te vertellen dat alles volgens schema verliep en wij nog even geduld moesten hebben. ik zelf heb 07/05 telefonisch contact gezocht met trendhopper zoeterwoude. Een van de medewerksters kon geen contact krijgen met de fabriek aangezien het zondag was. Vandaag 08/05 werd ik telefonisch benaderd door een medewerkster. Zij kon mij vertellen dat de bank nog onderweg was en paso ver 2 weken bij hun geleverd zou worden. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik mijn oude bankstel heb verkocht. Dit omdat de levering geen vertraging zou hebben zoals aangegeven op jullie site. Nu zit ik dus 2 extra weken zonder bankstel

Ik wil u dan ook vragen of er een vergoeding tegenover kan staan. Dit aangezien de fout bij jullie ligt en wij nu 2 weken zonder ons nieuwe bankstel zitten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trendhopper

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trendhopper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reneedekker