Klacht: Levering bank

op 17 oktober 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de winkel hebben wij een mooie bank uitgezocht. Met de verkoper afgesproken dat we bellen als deze geleverd kan worden. Hierbij moesten we rekeninghouder met een levertijd van 6-8 weken.
Een aantal weken geleden kregen we ineens een mail dat onze bank op weg is naar het magazijn.
Toen we belden om te vertellen dat deze pas volgend jaar januari / februari geleverd hoeft te worden was dat niet mogelijk.
De bank kan tot uiterlijk week 49 in opslag staan, daarna moeten we €10 per week opslagkosten betalen.
Dit is door ons zo niet met de verkoper afgesproken.

Gewenste Oplossing:

Als Montel ons een passende oplossing biedt voor de opslag van onze bank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Meubelen kunnen inderdaad nog 6 weken kosteloos worden opgeslagen na de afgesproken leverweek. Ik zal bij de afdeling verkoop informeren wat er precies is besproken over de levertijd en opslagkosten en contact met u laten opnemen. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door BGijs