Klacht: Levering artikel, communicatie en bejegening van medewerker

op 03 mei 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Op 20 april heb ik een bestelling gedaan van ongeveer 338€ er is misscommunicatie onstaan betreft de leveringstijd waardoor ik de levering mis gelopen heb. Ik probeer alsnog communiceren met de medewerker maar jammer genoeg waren ik niet bereid mij klacht op te pakken ook heb ik aan geven dat ik met spoed de bestelling alsnog verwachte omdat sprake u van onveilig situatie betreft Ladikant die bij babytiemer kamer gekocht is 2 jaar geleden. Medewerker gaf hier geen gehoor aan en toonde ook geen begrip VOOr, hing in me oor op. Hij was niet professioneel en zeker niet empathies, vandaag ben ik weer gebeld door de zelfde medewerker vanuit afdeling planning. zelfde medewerker was zeer onbeschoft en liet mij niet uitpraten, heeft zn zegje gedaan en op moment dat ik aan het woord was heeft hij in mij hoor opgehangen. Ik heb weer gebeld om dit sn geven andere medewerkster trok eigen conclusie en beschuldigde mij van hard praten terwijl dit niet het geval was. Ik probeerde uit te leggen dat ik neutraal was ondanks alle knelpunten, gaf daarbij aan dat ik met een kind zat die op de achtergrond aan het gillen was waardoor ik waarschijnlijk luider moest praten om gehoord te worden. Dit kon haar blijkbaar niet interesseren, want had nog steeds aannamens dat ik niet normaal spraak. Ik ben teleurgesteld in deze hele gebeuren waardoor ik nu overweeg om de bestelling alsnog plaats te laten vinden, daarbij aangegeven dat ik met spoed een veilige bed moet hebben voor mij 3 jarige. Maar nog steeds geen reden genoeg geweest om de bestelling alsnog met spoed te laten leveren aangezien de knelpunten tot nu. Verzocht om eerst schriftelijk klachten in te diens voor dat ik geholpen kan worden, aangegeven dat ik hulp in ga schakelen van consuwijser. Afgelopen maandag is de bed geleverd zonder dat dit duidelijk met mij gecommuniceerd is, gevraagd naar een spoed levering aangezien de situatie, medewerker gaf aan de eerste volgende mogelijkheid aankomende vrijdag pas te kunnen treurig genoeg.

Op moment dat ik een spoed levering krijg, zodat ik mijn. Zoontje veilig in bed kan doen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine7