Klacht: Levering aangepaste buggy

op 31 juli 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juni heeft WMO Olst-wijhe u benadert voor de levering van een aangepaste buggy voor ons zoontje.
Na drie dagen hadden we al telefoon want ze wilden er spoed achter zetten ( wat ook nodig is)
Ondertussen zijn we al bijna een maand verder en niks
Ik word al weken zoetgehouden met de mededeling dat ze er mee bezig zijn, het onderstel er al is en ze wachten op de zitunit.
Vandaag na het zoveelste belletje van mijn kant, hetzelfde verhaal te horen gekregen.
Op mijn vraag wie nu de leverancier van de zitunit gaat nabellen kon mij niet verteld worden. Ook niet welke afdeling hier over zou gaan en doorverbonden worden naar een ander was niet mogelijk.
Het stoom komt me ondertussen uit mijn oren. Het gaat hier niet om een fashion item. Dit middel geeft ons als gezin weer bewegingsvrijheid.
Jullie lossen dit nu zo snel mogelijk op.
Ik heb géén geduld meer na drie maanden sinds we de aanvraag ingediend hebben

Gewenste Oplossing:

Als de buggy nu daadwerkelijk geleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenny Sterling