Klacht: levering

gveen op 10 april 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een aan tal keer gebeld met u
invb met levering van een pakje.
ben nu 2 weken aan het wachten op mijn pakje.
dhl stuurt me naar het kasje van de muur lidl doet ook niets.
ik hoef het pakje niet meer ik ben er klaar mee

Gewenste Oplossing:

als ik me geld terug krijg en wanneer
en u eens wat me wat dhl en dat er wat met me klacht wordt gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 april 2018 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door