Klacht: levering

op 26 september 2017 over Atlas for men in de categorie Algemeen

op 19/09 bestelling gedaan op 22/09 was deze door het bedrijf verzonden volgens melding met daarbij barcode van Bpost maar telkens ik de status volgde bleef deze nu nog op de melding uw pakje word klaargemaakt door afzender we zijn wel al 26/09 en er verandert niets aan de status heb een mailtje gedaan en kreeg als antwoord dat zij het ook opgemerkt hadden maar dat ik geduld moet hebben maar ergens is er toch iets dat niet klopt vind ik bij de vorige bestellingen liep alles correct en nu blijft de status ongewijzigd het gaat hier wel om 57€25 die ik voor derde besteld heb en dus moet ik wel rekenschap geven aan die mensen

als er daadwerkelijk geleverd word en mijn vermoedens onjuist zijn want de kwaliteit is goed van de geleverde goederen en het zou jammer zijn, als ik negatieve reklame voor het bedrijf bij kennisen zou moeten maken dus zoek uit wat er misgelopen is bij de aanmelding bij verzending

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atlas for men

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atlas for men nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door john.deraeymaeker