Klacht: Levering

op 11 augustus 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussen 11.00 en 14.00 zou het geleverd worden na elke gesprek wordt er gezegt komt nu naar u toe na 3 gesprekken weer.!!!!
Indicatie wat betekent dit?
Toch niet 17.00 uur als er wordt gezegt 11.00 t/met 14.00.
Ik heb het een beetje gehad.
ik wacht tot 16.30 als het niet binnen is kinnen ze het terug brengen en kom ik het geld morgen wel halen bij het filiaal.
Je wordt letterlijk voor de gek gehouden maar niet mij.

Gewenste Oplossing:

Op dit moment niet al krijg ik bankstellen gratis.
Maar ik weet wel dat ik zo niks meer zal halen bij Haco.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer Kilic, allereerst onze excuses voor het ongemak.We hebben u inderdaad een verkeerde indicatie betreft de bezorgtijd gegeven. Er is op de bezorgdag nog contact met u geweest dat er het e.e.a. heeft tegen gezeten waardoor uw bezorging behoorlijk is uitgelopen. wel hebben we u medegedeeld dat uw bezorging op zeker zou plaatsvinden. Vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hopen hiervoor op uw begrip. We wensen u veel plezier van uw nieuwe meubelen en hopelijk zien we u terug in onze winkel.

Haco Eindhoven

Alle klachten die gemeld zijn door Soner Kilic