Klacht: levering

op 03 augustus 2017 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 09 april 2018 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aad,

nogmaals bedankt voor jouw bericht. Naar aanleiding van jouw klacht hebben we wel contact met je opgenomen, echter nooit een reactie geplaatst. Vandaar dat wij dit nu alsnog doen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we jouw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door Aadje196522