Klacht: levering

op 29 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 -7-2017 keuken niet geleverd na telefoneren twee keer niet terug gebeld. 12-7 gebeld de vervoerder zou die dag contact opnemen
werd niet gedaan 13-7 bij Ikea geweest 14-7 vervoerder belt
zaterdag 15-7 word de keuken gebracht om 16uur
helaas een verkeerd aanrecht blad
woensdag 19-7 weer gebeld word uitgezocht .
vrijdag21-7 weer gebeld half uur aan de lijn
word terug gebeld woensdag 26 -7word het blad gebracht.
en jawel 7.30 uur waren ze er maar weer met het verkeerde blad.
omdat ze het blad boven in de wagen hadden hebben ze die naar het goede adres gebracht en wat bleek daar was ons aanrecht blad die hebben ze toen bij ons bezorgt konden we eindelijk de keuken afbouwen
als die mannen het verkeerde blad niet bezorgt hadden had niemand
geweten waar die van ons was en hadden we nog uren moeten wachten en naar het rot geluit van de wacht toon moeten luisteren.
geen aanrecht is niet makkelijk maar van het kasje naar de muur
gestuurd worden is niet zo als het moet

Gewenste Oplossing:

nu we weer zelf kunnen koken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smitshoeve