Klacht: Levering

op 16 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook wij hadden problemen met dynalogic. Er werd een afspraak gemaakt via vodaphone om een defecte telefoon om te komen wisselen. De avond ervoor kregen we een mail dat de afspraak niet door kon gaan. Na telefonisch contact werd ons verzekerd dat ze wel langs zouden komen. Helaas er kwam niemand . Weer gebeld. Anderhalf uur aan de telefoon gehangen en allerlei smoesjes verder bereikten we niks en moesten we wachten toto het hun uitkwam. Hierdoor kwam ik in de problemen met mijn werk. Ik. En internationaal chauffeur en een hele week van huis dus moest echt een toestel hebben om mijn opdrachten via de mail te kunnen ontvangen. Nu moest ik dus zelf op zoek naar een oplossing. Bij mijn abbonement hoort bij een defect een leentoestel geleverd te worden. Maar door problemen bij hun had ik die dus in die week niet..de klacht bij vodaphone neer gelegd maar die deden er ook niks mee. En nu is de telefoon terug en de problemen zijn dus niet opgelost met het gevolg dat ie weer opgehaald moet worden. Benieuwd wat voor tijd hier weer overheen gaat

Gewenste Oplossing:

Als ik het gevoel krijg dat ik serieus genomen wordt. En dat ze er alles aan zullen doen om de klant tevreden te stellen. En me niet afdoen met een sorry want daar koop ik niks voor

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wijnen,

Allereerst onze excuses voor uw ervaring! Ik zie dat u contact heeft gehad met een collega van mij betreffende uw afspraak van 3 juni j.l.. We hebben het betreffende telefoongesprek na geluisterd en hebben inderdaad gehoord dat u iets beloofd is wat helemaal niet waargemaakt kon worden. Dit is dan ook doorgezet naar de desbetreffende leidinggevende om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor.
We hebben u hierop nogmaals getracht te contacteren voor een nieuwe afspraak, echter helaas niets meer vernomen. Dan moeten wij, van de leverancier, de order retour sturen.

Daarop is er een nieuwe order door de leverancier aangemaakt en hebben wij naar afspraak geleverd (8 juni j.l.). Net zoals het weer ophalen van het toestel (14 juni j.l.). Erg spijtig om te vernemen dat we het toestel wederom moesten ophalen en sturen naar het reparatiecentrum.

Nogmaals excuses voor deze ervaring! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door John wijnen