Klacht: Levering

op 30 november 2016 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 20/11/16 een bestelling geplaatst en al netjes betaald via ideal. Ik heb een bevestiging gekregen dat alles is verwerkt en mijn bestelling onderweg zou zijn. Mijn odernummer is 1025201538. Mijn pakket zou aankomen op 24/11/16 tussen 11.00-15.00, wat dus tot heden nog steeds niet is gebeurd door een fout met het adres. Ik heb dhl hierover gebeld en zij hebben mij bevestigd dat zij mijn pakket terug hebben gestuurd naar nelly waarschijnlijk omdat het etiket beschadigd was en de bezorger het adres niet kon lezen of iets in die richting. Ik heb nelly al meerdere emails gestuurd maar tot heden nog niks van hun gehoord.

Ik ben al tevreden als nelly mijn pakket opnieuw naar mij toe stuurt omdat ik toch heel graag die spullen wil hebben en waarschijnlijk toch mijn geld niet terug krijg!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LinhDang