Klacht: Levering

op 01 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

een levering was gepland en niet toegekomen met reden “er is niemand aanwezig”, terwijl het leveringsadres een hotel is die 24 op 24 open is…

indien de levering vandaag nog gebeurd, zoniet is een vergoeding gepast

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

8 maanden geleden - Geachte mevr. Eceraet, Wat vervelend om te lezen dat uw bezorging niet is gelukt. Wat ik kan zien in het systeem is dat de koerier is om 16.43 uur bij u langs geweest, hij trof niemand hier aan volgens zijn bericht. Hierop heeft de koerier nog gebeld met zijn leidinggevende of hij toestemming had om naar de volgende klant te vertrekken. Uiteraard geloof ik dat u wel aanwezig was. Het zou mogelijk kunnen zijn dat de koerier per ongeluk bij het verkeerde adres heeft aangebeld. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Ik zie dat u hierna contact heeft gehad met mijn collega’s per mail, en hier ook een beschrijving heeft gegeven van het juiste adres. Dit hebben mijn collega’s dan ook meegegeven aan de koerier die de 2e leverpoging uitvoerde. Deze levering heeft plaatsgevonden op 4-7-2016 en is gelukkig goed uitgevoerd. Nogmaals excuses voor de gemaakte fouten en een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Kira Dynalogic WeCare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:16 geantwoord

Geachte mevrouw Eceraet,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door JolienEveraet