Klacht: Levering 3 uur voor aanvangstijd concert

op 29 september 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaarten besteld bij tickettribune, nu geven zij aan dat de tickets tot 3 uur voor aanvang geleverd kunnen worden. Hierover heb ik gemaild, omdat ik zit met de reistijd, maar zij blijven bij die 3 uur. In hun voorwaarden geven zij wel aan dat het de dag van aanvang nog geleverd kan worden, alleen is 3 uur van te voren te kort dag voor mij.

Als zij de kaarten een dag van te voren leveren of de kaarten annuleren en ik mijn geld ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 september 2016 om 07:48 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Wij gaan er vanuit voor het einde van de dag een definitief antwoord voor u te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Mkikkert