Klacht: levering 2-4 dagen?? echt niet!

op 24 augustus 2016 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Een screenprotector besteld die zaterdag op de post is gegaan. Op dinsdag nog nietes, op woensdag nog niets. Marvin van de klantenservice heeft via chat laten weten dat het 2-4 werkdagen voor de POSTNL kost om het te leveren. Op de website onder terms&conditions stat 2-4 dagen, geen werkdagen. En op de leveringsinfo pagina staat er zelfs niets. Dan had ikhet maar duurder via track and trace moeten bestellen vond hij. en verwees me naar de retouren pagina. Niet zoals het hoort Marvin!

Eerlijk zijn, en de website aanpassen. Geef de gebruikers een goed idee dat ze een week moeten wachten op levering

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Bericht van MyTrendyPhone.nl

3 maanden geleden - Geachte Maarten de Frankrijker, Wij excuseren ons zeer voor het ongemak, en wij zullen de info op de website met spoed in orde brengen. De levertijd voor de door u uitgekozen verzendmethode (PostNL) is bij ons meestal maar 2-4 dagen, maar dat is helaas niet gegarandeerd - het hangt eigenlijk van uw locale postbezorging af wanneer u precies een zending zult ontvangen. Wij hebben wel een gegarandeerde levertijd van 2 werkdagen, maar voor pakketten (UPS en DHL verzendmethode). Onze excuses nogmaals en wij hopen dat u uw bestelling alsnog in goede orde hebt ontvangen. Mieke van Dalen Customer service manager

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyTrendyPhone.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mfrank66

3 maanden geleden - Beste Mieke Fijn dat je je als vertegenwoordiger van het bedrijf je excuses wilt aanbieden. Jammer dat dit maar nooit lijkt te beginnen bij de klantenservice maar duidelijk altijd achteraf. Gezien de flinke aantallen negatieve recensies hier voornamelijk over de leveringstermijnen moet er langzamerhand toch een lichtje gaan branden dat jullie klanten behoefte hebben aan een eerlijke indicatie. Zet er gewoon bij 2-4 werkdagen in plaats van dagen, dat scheelt al en hele hoop in de verwachtingen. Op de pagina levering en verzending staan nu nog steeds geen werkdagen vermeld Op de pagina terms&conditions staat nu nog alleen 2-4 dagen. Eens zien of jullie de belofte van aanpassing waar kunnen maken. Overigens heb ik de bestelling in goede orde ontvangen.. op donderdagmorgen, 5 dagen na de leveringsmail. Kijk.. als er bij had gestaan dat het wel 5 werkdagen tot een week had kunnen duren had ik misschien voor een andere optie gekozen. Ik kreeg vandaag 1,90 verzendkosten opeens terugbetaald. Ik waardeer het onverwachte en ongevraagde gebaar maar heb liever een verandering voor de mede consumenten. Met vriendelijke groeten maarten de Frankrijker

Reactie van de melder van de klacht mfrank66

2 maanden geleden - Klacht is opgelost. Betaling is teruggeleverd en de webiste is aangepast.

Alle klachten die gemeld zijn door mfrank66