Klacht: Leveren niet en zijn onbereikbaar

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin februari een bestelling geplaatst en tot op heden (16 april) niets ontvangen. Zijn onbereikbaar en geven geen antwoord op de mail.
Failliet?

Gewenste Oplossing:

Spullen leveren of geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hygienekoning.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hygienekoning.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hygienekoning.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hygienekoning.nl

Heeft op 24 mei 2021 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op de Nitrile handschoenen zit een levertijd van 3-4 weken. Helaas heeft onze leverancier nog steeds leverproblemen met de Nitrile handschoenen. Wij hebben contact gehad met de klant en De klacht is inmiddels opgelost met de klant, en de klant heeft het geld retour ontvangen.

Wij hebben onze excuses aangeboden voor de late reactie hierin

Heeft op 26 mei 2021 om 18:27 geantwoord

Ik heb inderdaad even contact met ze gehad (via de chat), er werd mij aangeboden dat ik de handschoenen alsnog geleverd kon krijgen of mijn geld terug. Omdat ik er niet echt meer vertrouwen in had, heb ik gevraagd om mijn geld terug. Ik zou diezelfde dag daar nog een bevestiging mail van krijgen, maar ondertussen bijna een week verder nog geen mail en ook nog geen geld retour.

Alle klachten die gemeld zijn door Josschimmel