Klacht: Leveren niet en zijn onbereikbaar

Begin februari een bestelling geplaatst en tot op heden (16 april) niets ontvangen. Zijn onbereikbaar en geven geen antwoord op de mail.
Failliet?

Spullen leveren of geld retour.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hygienekoning.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hygienekoning.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hygienekoning.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hygienekoning.nl

Heeft op 24 mei 2021 om 16:15 geantwoord

Op de Nitrile handschoenen zit een levertijd van 3-4 weken. Helaas heeft onze leverancier nog steeds leverproblemen met de Nitrile handschoenen. Wij hebben contact gehad met de klant en De klacht is inmiddels opgelost met de klant, en de klant heeft het geld retour ontvangen.

Wij hebben onze excuses aangeboden voor de late reactie hierin

Heeft op 26 mei 2021 om 18:27 geantwoord

Ik heb inderdaad even contact met ze gehad (via de chat), er werd mij aangeboden dat ik de handschoenen alsnog geleverd kon krijgen of mijn geld terug. Omdat ik er niet echt meer vertrouwen in had, heb ik gevraagd om mijn geld terug. Ik zou diezelfde dag daar nog een bevestiging mail van krijgen, maar ondertussen bijna een week verder nog geen mail en ook nog geen geld retour.

Alle klachten die gemeld zijn door Josschimmel